6 aug. 2009

Vilken blanding!

Vilken varm dag det har varit idag, är helt slut. Var iväg och handlade på förmiddagen och har sedan haft en gnällig liten Edvin här hemma, han sover dåligt och tror det beror på värmen. Hans eftermiddagslur som brukar vara mellan 14.30-15.30 var bara att glömma men han var trött som aldrig förr, baddade honom med lite med en våt handduk och sen somnade han vid 15.45 och sov till halv 6 ungefär och då klämde han i sig en hel burk med köttfärsås och spagetti vilket var suvuränt bra med tanke på att han knappt hade ätit något vilket jag med tror kan bero på värmen, jag är själv inte så sugen på mat i den här värmen men han måste ju äta ordentligt så.
Är sjukt trött idag, Edvin vaknade redan klockan 05.45 vilket jag inte är van vid han brukar ju vanligt vis ligga och snusa till 7, 8 någe men inte idag det hade säkert också med värmen att göra. Man blir sjuk trött i huvudet.
Nej nu ska jag ta och hoppas i säng tror jag och lyssna på en blandning mellan Timbuktu och Reggaefestivalen... tråkigt att jag aldrig orkar vara uppe till Älsklingen kommer men jag orkar verklingen inte!
KramsKram
"Använd spegeln och inte kikaren när du letar efter fel."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar