12 aug. 2009

Efter 4 dagar så fungerar hissen igen :o)

Hissen fungerar igen vilket gör det mycket lättar att ta med sig Edvin ut på äventyr igen utan att först vara rädd för att ramla och dö i trappen när man bär ner vagnen eller en galet sparkande liten filur vars namn är Edvin :o)
Igår cyklade jag iväg och mötte upp Ida för att sällskapa henne till barnmorskan, hon skulle ju få lyssna på hjärtljuden för första gången dom var 150 slag i minuten det är så häftigt det där måste jag säga. Det är så konstigt hur dom gör saker på olika sätt på olika MVC jag är glad att jag ska få gå på akis nästa gång. Bebisen där inne i Idas mage mådde iallafall bra och den rörde på sig och allt sånt där så det var ju tur.
Sen cyklade jag hem i racefart för att hämta lillkillen för att gå ner på stan på en fika/lunch med Ida och sen hmande vi här hemma på räkmackekväll med syrran också. Edvin var världens duktigaste som vanligt.
Senare på kvällningen så bestämde jag mig för en långpromis så jag gick med Sofie hem och sen gick jag hem igen, halvvägs till Sofie så höll Edvin på att härja i vagnen som aldrig förr han ställde sig upp hela tiden och härjade fram och tillbaka vid ett tillfälle hände han till och med utanför vagen fasten man hela tiden har koll och håller i går det så snabbt. Men sen så somnade han.
Idag är det fika/lunch med Jenny som gäller hoppas min lilla prins vissar upp sina braiga sida idag med :o) hittentills har det gått bra men änså länge är det ju bara jag som är vaken med så :p
Nej nu blir det frukost!
KramsKrams
"Felsteg kan bli trappsteg uppåt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar