24 aug. 2009

Kvällning och snart sängen!

Snart ska jag ta och hoppa i sängen, har legat i soffan och fastnat i en bok som jag fick idag :o) så nu ska jag krypa ner i sängen och fasta lite till i den... Super bra men jag gråter alldeles för mycket när jag läser den. Våga Älska av Tina Wiman heter den och handlar om hennes känslor och upplevelser av att föda barn alldeles förtidigt och det hon skriver och hur hon skriver är precis som jag kände/känner så er som inte kan sätta er in hur det har varit eller hur det är att få barn alldeles förtidigt läs den!!! Eller för er som bara vill veta hur jag känner om det här.
Edvin somnade vid 8 tiden och jag hoppas att han iallafall sover till 2 tiden och sen vaknar när Älsklingen kommer hem så jag får lite sovmorgon iallafall, det gäller att passa på när man kan. :o)
KramsKrams
"Försök tycka om varandras olikheter"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar