18 aug. 2009

Är fortfarande inte på topp!

Men lyckades iallafall somna någon gång inatt väckte mitt lilla hjärta gull och för att kramas och mysa lite stackaren det tyckte inte han var så kul :p Men ibland får man lov att vara lite självisk, eller? Jo det får man! Har beställt Tina Wimans bok "Våga Älska" hoppas att den kommer snabbt :o)
Idag har vi hunnit med en promenad och en liten sväng på konsum för att inhandla mjölk till kvällen, det är ju födelesdagskalas nr 2 som står på schemat för kvällen och vissa vill ju ha mjölk i kaffet och denna gång kom jag ihåg det :o)
Just nu så sitter jag och leker/myser lite med Edvin samtidigt som vi tittat på Friidrotts VM borde egenligen plocka undan lite och baka men orkar inte riktigt ta tag i det just nu men jag ska jag ska, tror jag tar baket först och sen plockar eftersom det kan bli lite skitit när man bakar.
KramsKrams
"Resor ger livet perspektiv"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar