7 aug. 2009

Inte så sugen!

Imorgon är det jobb som gäller igen, känns väl sådär, det ska ju vara så fint väder ju! Då vill jag vara ute och mysa med mina Älsklingar.
Edvin vaknade vid 6 tiden imorse med hua, men man vänjer sig vid det med som med allt annat. Vi åt frukost på balkongen och hade det mysigt och sen vid lunchtid gick vi ner på stan och mötte upp mamma och gick och kollade i botaniska trädgården, det var ett tag sen man var där om man säger så. Vi var till och med in i det tropiska växthuset och kollade på orkideer och och porslinsblommor, men det häftigaste var ju Viktoria blomman, den såna där blad som Tummelisa sitter på ni vet!? Jättehäftigt. Edvin var också med och kollade och tog på alla blad som kom i hans väg :o) På vägen hem började det stört regna vilket inte kändes så kul hade verken med mig regnskyddet till vagnen eller paraply till mig själv, himlen var ju klarblå när jag gick hemifrån. Sen har det bara varit slapp här hemma och på balkongen tog en lite kvällspromis med tron att Edvin skulle somna men ikke, men han somande ganska så fort när vi kom hem ändå.
KramsKrams
"Förgyll vardagen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar