4 aug. 2009

Sol och värme!

Visst är det trevligt att solen och värmen har kommit tillbaka, Edvin är dock mindre glad men solen gör honom gott, har lärt mig att i solen finns det vitaminer som vi behöver och det är ju inte så att jag solar honom eller så utan jag har honom bara i vagnen när jag är ute och går... Men han blir ju så smällhet och blött stackarn. Idag har han iallafall vinkat och vinkat till alla hela tiden, det är verklinge kul att se att han börjar förstå det mesta mer och mer, och inte vill han sitta still i vagnen heller om han inte sover vill säga, han ställer sig upp hela tiden och bara skrattar, det är himlans mysigt att se men det är ju inte så bra.
Har träffat Ida en snabbis idag och sen åkte vi upp till stugan och grillade med mamma och co, morfar och mormors hund har blivit inlagd på djursjukhuset pga njursvikt tror man, han kommer nog inte överleva känns sorligt han är ju ändå bara 6½ och såna hundar brukar leva tills dom är 12-13 år... Farmor är på sjukhuset igen också, hon bör nog få ett klippkort där nu, fram och tillbaka hela tiden, att hon inte kan få bli bra nu!
Nej nu ska jag hoppas i sängen imorgon väntar en träffa med syster och så Ida igen!
KramsKrams
"Varje ålder har sina glädjeämnen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar