27 aug. 2009

Äntligen!

Äntligen har jag fått i min lilla Älskling Edvin mat, han har totalt strejkat mot maten sen i måndags och bara nöjt sig med välling men idag så har han ätit både lite fruktpure och smakisar och kex. Den lilla rackarn, det är ungefär som att han äter välling ett tag för att sen bara vräka i sig av det andra :o) hoppas han sover bättre i natt nu, han har ju vaknat 2ggr per natt i 3 nätter så...
Har härjat med Ida hela dagen först stan och sen IKEA igen jag vet men var tvungen att komplettera lite här hemma nu är det bara nya blommor som saknas men det kanske jag fixa nästa vecka för nu orkar jag inte fara runt mer, ska ner på stan imorgon med och klippa håret och på kvällen ska jag fira Jenny som fyller år på lördag kommer bli sååååå trevligt såååå...
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar