28 aug. 2009

Piggis!

Edvin somnade vid 8 tiden igår och sen vaknde han faktsikt bara 1 gång i natt men däremot så vaknade han strax efter 6 och var jättepigg vilket inte är likt honom det brukar räcka med att man sätter i nappen igen men nehe då det var inte en sån dag idag utan det var bara att snällt och härligt att gå upp vid halv 7. Han kommer väl somna igen vid 8 eller någe sånt, ska ju iväg till 11 ska ju klippa mig då så... Idag kommer med andra ord bli en lång dag.
Ikväll ska jag iväg och fira Jenny på hennes födelsedag, den ska firas på framfickan tror jag det heter rätta mig om jag har fel, det är iallafall ute så håll tummarna fär fint väder. Jag hoppas på lite sovmorgon i helgen med har ju blivit lovad det i veckan men inte fått det.
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar