17 aug. 2009

Inte helt okej!

Idag känns det inte helt okej, har hållt igång hela helgen med diverse saker men idag har vi bara varit hemma förutom 2 promenader.
I fredags så var vi hemma hos mamma och käkade mat och skulle sy upp mitt draperi jag ska ha i vardagsrummet, man kan kanske kallade en liten fondvägg i tyg :o) I lördags var pappa, Eva och farmor här och grattade Edvin eftersom pappa och Eva stack iväg till alperna för cykelsemester igår. Edvin fick jättefina och välbehövda saker. Sen på kvällen kom Älsklingens kompisar och då stack jag iväg och festade lite med syster min men jag ville inte Bullitt och inte heller träffa upp folket där dom skulle träffa eller iallafall 1 av dom. Ibland har man bara ingen lust helt enkelt. Så jag tog en taxi hem till en gammal jobbarkompis och mötte upp Jenny och hennes vänner där och sen åkte vi ner på Flurran ett tag men jag åkte hem tidigt :o) Igår myste jag med lillskrutten hela förmiddagen och sen åkte vi en sväng till Svärfar med familj för att sen åka och handla lite på MAXI.
Som sagt inte helt okej idag, kroppen känns tung och allt känns bara allmänt jobbigt, tänker för mycket på allt som kunde ha hänt på allt som jag missade och på allt annat som är bra med för den delen men man har faktiskt rätt att känna sig nere ibland med så idag tänker jag göra det och kanske imorgon och onsdag med. Förra året låg jag ju faktiskt på sjukhuset vid den här tiden och då sken solen och jag gick inte gå ut, jag kunde bara ligga där i min säng och fundera på vad som var på väg att hända.
KramsKrams
"Man måste skynda sig medans man har lust"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar