5 aug. 2009

Nu har han fått somna in!

Kevin fick somna in idag, det gick inte att göra någe åt precis som dom trodde, kommer sakna den lilla pälsbollen en massa. Får se om morfar och mormor skaffar sig en ny liten vovve men mormor tycker väl att hon är för gamla det tycker INTE jag hon är ju bara 68 så hon har ju långt kvar att leva minst 30 år har jag bestämt!
Edvin har somnat för natten nu, han har varit lite smågrinig till och från idag det beror kanske på värmen men kanske på tänderna med tror han håller på att få fler även om ingen vill sticka upp riktigt ännu, han har ju varit jättevass upp i kanske 2 månader men än så har inget hänt.
Idag har har Edvin försökt stå utan att håla i sig, han är så söt det ser ut som om han åker skateborde, han ställer sig mot något och så är det ungefär som om han räknar ett, två, tre och så släpper han :o)
Nej nu är det lite egentid i soffan som gäller medans man väntar på att Älsklingen ska komma hem från jobbet får se om jag orkar hålla mig vaken!
KramsKrams
"Fånga tillfällena i flykten"

1 kommentar:

  1. Innan vi vet ordet av så kommer han att gå helt obehindrat. Som moster ska jag lära honom allt jag kan, bl.a. att gå trots att fötterna är ostadiga (sådant e jag duktig på) ;) Kraaam!

    SvaraRadera