18 aug. 2009

Sådär ja!

Ännu ett kalas avklarat, mycke trevlig Edvin fick ännu fler fina och bra presenter, han har ju mer kläder än vad jag har nu :p hehe, har en jättestor kasse i klädkammaren med kläder han vuxit ur med, har inte hjärta att göra mig av med det ännu så det får stå där ett tag hade jag tänkte brukar ta fram och titta på dom jue :o)
Edvin var iallafall jättesvår att få att somna nu ikväll men nu har han precis somnat så jag kan ha lite ensamtid här, Älsklingen jobbar ju natt. Idag är det på dagen som Edvin föddes nästa samma klockslag med 21.42 plockade dom ut han så vid den här tiden var jag nog på väg till operationssalen eller jag var nog där och dom förberdde eller så skar dom i mig helt enkelt, kommer ju som sagt inte ihåg så mycket av det där vet bara att det började vid 17 tiden och vart jag var mellan den tiden och 21 har jag inte så stor koll på hua... Det är jobbigt att inte veta att inte komma ihåg. Älsklingen minns ju en del så.
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar