21 aug. 2009

Skrutten

Lilla Edvin älsklingen har det inte lätt han, han har ju varit röd i ett öga i några dagar nu och man trodde på BVC att det kunde vara så att han rivit sig själv eller så eftersom det inte kom någe var ut från det eller så men idag har det varat och varet är härligt grönt eller inte. Så nu har han ett plåster ovanför ena ögot att helt knallröd i det andra tillsammans med var. ringde till BVC och dom sa att jag skulle badda med ljumetvatten för det brukar kunna gå över av sig självt så vi får se hur det ser ut på måndag vi skulle höra av oss om det hade blivit värre.
Idag ska jag ta och baka en kaka till imorgon med men måste iväg och handla lite först men just nu sover skrutten i sängen sin och jag vill inte väcka honom så jag väntar tills han vaknat jag har ju faktiskt inte så bråttom.
KramsKrams
"Man får i regel den kraft man behöver"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar