17 okt. 2010



Bjuder på en bild från när vi var i lekparken idag! Glömde också berätta att när vi kom till lekparken så var det två små pojkar där tillsammans med en så kallad kamphund, modell större. Pojkarna kanske var i åldrarna 10 och 7 eller nått men dom hade noll koll på hunden och dom var till och med rädda för den och sprang och hoppade upp på gungorna och skrek och härjade... Jag är inte hund rädd men när denna hund kommer i full fart mot mig och Edvin så känner man sig inte så kaxig... BLÄ för hundägare som låter småbarn gå ut med för stora och vilda hundar! Man har ju faktiskt inte en aning om hunden tycker om barn eller är rädd för barn när man aldrig träffat den förut. Den äldsta av dom korkade ungarna bara lämnade hunden springandes runt i parken och sprang hem för att hämta ägaren till hunden. Den lilla killen stod uppflugen på en gunga hela tiden.

Edvin somnade faktiskt en sväng för en stund sen och nu tänkte jag väcka han och så hoppas jag att han inte vaknar vid 6 tiden imorgon för jag känner mig helt död idag... Men nästa lördag, då får jag sovmorgon :o)

KramsKrams

1 kommentar: