22 okt. 2010

Vilken natt!?

Usch fy... Vet inte vad det flugit i Edvin han var vaken mellan 02.00 och 03.45 Heja! Det är härligt att sova i skift. Vet inte vad det var han skulle ha välling, käkade välling, ligga i soffan, byta blöja, ligga i sin säng, ha mera välling, ha katten, ligga i sin säng, mera välling och tillslut ligga i sin säng för att sova igen! Jag är död idag!

Sen kan jag inte somna och när jag väl somnar så drömmer jag en massa jobbiga och läskiga drömmar, är det fullmånen som spökar kanske!? Vad vet jag? Typ ingenting! Det är tur att man bara jobbar kortdag idag och så hoppas jag att kunderna är på bra humör för det blir lite jobbigt och jag är på dåligt humör och dom också är det.

Aja Edvin är lämnad på dagis dag nr 2 denna vecka som han kommer dit och har bajsat :s Han har lite problem med magen just nu, tror det är fler tänder på väg upp för i övrigt så är han ju på topp. Har själv precis slängt i mig lite frulle och nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar om den nu hinner det innan jag ska åka iväg till jobbet.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar