31 okt. 2010

Typiskt!

Hmm här tänkte man mysa ner sig i soffan och kolla på en DVD-film men inte fan vill DVD-helvetet fungera...

Nej nu måste jag nog vara lite positiv med, Edvin feber verkar vara på väg bort, peppar peppar... Den har lega ganska så stadigt 38,2 och hela dagen utan värktabletter så jag hoppas att den är borta tills imorgon.

Veckan som kommer så är det lite pyssel och don att göra, imorgon så ska jag och Edvin vara hemma och ta det lugnt så han kan gå till dagis på tisdag, då är det inventering på jobbet som gäller så de blir en ganska så lång dag, onsdag är det jobb, jobbar x-tra några timmar på kvällen och jobbar till stängning... Torsdag, fredag är jag ledig och då ska jag uträtt lite smått och gott och till helgen blir det jobb igen och så ska vi hem till pappa som fyllt 50 på lite kalas... Kalaset börjar vid 17 tiden och jag slutar ju vid 16 tiden så det är lite tajt om tid men det löser sig alltid. Dessutom har Älsklingens yngsta syrra fyllt 3 så vi ska väl dit nått tag och fira henne lite med.

Men nu tänkte jag hoppa i säng och läsa lite eftersom DVD:n inte ville fungera.

NattiNatti
KramsKrams

1 kommentar:

  1. ahaja då stänger du o jag på onsdag tillsammans, det har ju inte hänt på evighter! :)

    SvaraRadera