7 okt. 2010

Härliga höstväder!

Hösten har tagit oss med storm, igår blåste det tusan och idag är det regn och rusk, pratade dom inte om brittsommar på vädret?

Aja jobbade i tisdags och igår så Älsklingen var hemma vildingen Edvin, han energi börjar rinna över nu men idag blir vi också hemma och inne. Imorgon ska vi in till stan och träffa MysJenny!

Igår så började tidigare och gick igenom öppningsgrejerna på jobbet, kolla kassorna osv mycket nytt är det sen jag sist gjorde det så en sväng till med någon annan på plats och sen vågar jag nog på mig det själv :p ska nog ta och skriva en liten fusklapp. Eller så kommer jag bara ihåg hur man gör när jag sätter mig vid datorn.

Ikväll har jag en Skype-date med Syster, hon har nu bott på Malta i 1 vecka och verkar trivas som fisken i vattnet.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar