18 okt. 2010

Sol, Sol!

Idag känns det mest bättre faktiskt, har sovit bra kanske är det därför och Edvin har sovit hela natten och trots att jag lät han sova 1½ timme igår så sov han till 7 morse kanske hade han med en svacka förra veckan. Ja nu då ny vecka och nya tag idag är vi ledig och ska ner på stan en sväng och äta lunch med Cilla, ska bli himlans trevligt så vi inte träffats på evigheter... Varje gång vi träffas så bestämmer vi att vi ska ses oftare men ändå går det månader mellan gångerna. DUMT! Men på nått vis så susar bara tiden förbi och man jobbar och när jag är ledig så jobbar hon osv.

Imorgon ska jag storstäda badrummet igen tror jag, det behövs och jag känner mig lite på det humöret nu med men det är lite jobbigt att göra det med Edvin hemma så imorgon passar jag på :p Kanske ska införskaffa receptet på mammas citronpaj med... Då blir de bak med i sånt fall :o)

Just nu så sitter Edvin och leker med lego inne på sitt rum, det låter härligt så jag ska nog ta och göra honom sällskap... Måste bara säga det som oftast kommer ur Edvins mun nuförtiden är "-Jag vill ha den", "- Den är min" eller "-Låna den?" Sen så säger han ju massa andra saker med som "-Älskar dig" och annat sånt där viktigt :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar