19 okt. 2010

Regn, regn och åter regn!

Edvin vaknade vid halv 2 tiden inatt och då öste regnet ner och tänk att det fortfarande gör det? Hua, när ska snön komma? Regn är skit! förövrigt så var Edvin vaken ända tills kvart i 3 inatt och vad sysselsätter man sig med då? Jo man får trava fram och tillbaka mellan hans säng, soffan och vår säng för han vet inte vart han vill vara... Men tillslut så tröttnar man på allt och lägger ner han i sin säng och så poff så snarkar han gott... Hur kommer det sig? Mystiskt.

Idag hade jag tänkt storstäda badrummet men lust och orken försvann inatt när jag inte fick sova får se om jag får lust om ett litet tag men först tänkte jag äta lite frulle och så tänkte jag baka en kaka, eller 2 egentligen för en hem och en till jobbet :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar