11 okt. 2010

Trött!

Ja ni trött är bara förnamnet på vad jag är just nu... Ska snart ta och slänga mig i säng men Edvin var lite strulig vid läggdax och man vill ju varva ner lite innan man själv slänger sig i sängen. Har sagt till på dagis nu Edvin bara bör sova 1 timme mitt på dagen så får vi se om han somnar bättre på kvällarna då.

Fick väcka Prinsen imorse och så fick vi springa till dagis, jag som aldrig är sen kom försent :s Men det det berodde på att när jag precis fått på Edvin jacka och allt så bajsade han och jag kände inte för att lämna en nedbajsad Edvin när jag ändå var hemma och kunde fixa det!

På jobbet gick det undan, det var en del att pyssla med och då brukar tiden rulla på... Däremot så var det två grinkärringar som inte hade fått nått på länge som var tvungna att avreagera sig på mig USCH för såna! Men efter den sista av dom så hade jag en snäll och trevlig kund och då blev det lite lättare igen!

Imorgon är jag ledig och tänkte då ta mig en tur ner på höstmarknaden tillsammans med Edvin och Jenny hoppas på fint väder med!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar