16 okt. 2010

Heldag!

Edvin sov bara 25 minuter idag på dagen och det har gått jättebra så i fortsättningen så kanske det bara blir så att han får sova max 30 min för nu ikväll så somnade han bra vid 20 tiden :o)

Var iväg till mamma och käkade lunch och tog en promenad i det härliga höstvädret, tempot blev lugnt då Edvin ville gå själv mest hela tiden... Men det är härligt att se han springa runt och sparka i löven och skratta och ha roligt. Efter promisen så åkte vi hem till morfar och mormor som bjöd på fika och Edvin härjade som tusan och tog alla Ensos (morfar och mormors Hund) leksaker och sa "- Den är min", men när vi sa till att det var Ensos så sa han istället "-Låna den" :o) Mysigaste ungen i världen! Precis när vi skulle börja göra oss i ordning för att åka hemåt så låste Edvin i sig på toaletten med så morfar fick rycka ut och leka låssmed :p lilla busungen!

Sen åkte vi och handlade lite och sen hemåt och käkade lite middag hos mamma med innan det var dax att hämta Älsklingen från jobbet. Nu funderar jag på att hoppa i säng så jag orkar göra nått med morgondagen... Hoppas på fint väder så jag och Edvin kan vara ute och sparka i löven, det älskar jag att göra!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar