14 okt. 2010

Nja!

Nja, känner mig fortfarande lite låg, hoppas helgen kommer få mig på bättre humör men först är det jobb idag och jobb imorgon som gäller. Imorgon ska jag till och med öppna själv... Hoppas jag kommer ihåg hur man gör nu men jag tror det... Jag går igenom allt i huvudet hela tiden :p Eftersom jag öppnar imorgon så ska Edvin börja klockan 07.30 på dagis istället för 08.30 så då får vi se hur det går... Det är frukost tid där då så då får han äta frulle där med :o)

Några problem med att gå upp lär det iallafall inte bli eftersom han som två senaste dagarna har vaknat vid 06 tiden... Idag gäspade han stort när vi precis skulle till att gå och så sa han "- Enin trött" :o) Min Älskade lilla tröttmössa! Han snackar på som aldrig förr och mest hela tiden, riktigt kul!

KramsKrams

1 kommentar: