12 dec. 2009

Aja!

Det är ju faktiskt så att den ända Idol 1:an som slagit internationellt är Agnes och det tog ungefär 4 år och det mesta som spelas på radion är idol 2:or eller helt enkelt bara Idol-deltagare så jag tror det kommer gå hur bra som helst för Calle trots att han inte vann igår!

Snart ska jag iväg till jobbet måste bara fixa lite med Edvins grejer och säga hejdå till han förstår inte varför det ska vara så svårt att lämna bort han ett par timmar han ska ju bara vara hos min pappa ju och det kommer bli hur bra som helst... Men det är väl mammahjärtat som talar som tur är så slipper iallafall jag lämna han och det gör det hela lite enklare.

På onsdag ska jag och Älsklingen iväg på Magnus Betnér det hade jag nästan glömt bort eftersom det är hur länge som helst jag bokade biljetterna men kul ska det bli och mamma min ska vara hemma med Edvin. Betnér börjar ju inte förren vid halv 8 och då brukar ju Edvin ändå sova så vi får hoppas han gör det samma när mamma ska natta honom :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar