29 dec. 2009

Hualigen!

Det har varit en natt med lite sömn, kunde först inte somna utan att kolla till lillskrutten vid 11 tiden och gav han mat. Sen vakande han vid 2 tiden och bara skakade som tusen febertermometern visade då på över 40 graders feber så i med en panodil men han ville inte ha någe att äta. Febern gick sagt med säkert nedåt men mat ville han inte ha förrens tills för en stund sen, inte så mycket men lite är allt bra och så har han druckit lite vatten och det är ju bra när man har feber.

Jag är jättetrött och det känns att man knappt sovit en blund i natt eller att man har sovit oroligt men nu verkar han iallafall fit for fight igen. Ikväll blir det stor handling så det är gjort tills nästa vecka då jag börjar jobba, har rensat ut frysen och kollat igenom kyl och skafferi så att jag får med allt som behövs! Jag har skrivit en matlista för HELA Januari :o)

Nej jag hoppas lillfisen snart kommer somna han har ju inte sovit någe idag så jag med kan ta en tupplur! Ajust det min ring har kommit med så den måste vi åka förbi och hämta med :o) Har ju varit utan den i snart 2 veckor vilket känns skumt.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar