26 dec. 2009

Julen är slut!

Sådär jag då är julen slut för denna gång, känns skumt att julkänslan försvinner så fort julafton är över men så är det...

Julafton började med en dop på Fyrishov med mamma då vår hyresvärd bjussade på det så vi simmade i 30 minuter och sen slappade vi i bubbelpoolen en stund med efter det så blev det grötfrukost eller i mitt fall skinkamacke frulle, skitsmarrigt... Sen bar det av hemåt, innan vi gjorde oss i i ordning för kvällen så slappade vi i vår nya soffa framför Babe den modiga lilla grisen och sen rusade vi hem till mamma på julmiddag och ja ni vet ju hur julafton är :o) Massa fina klappar öppnades blev massa nöjd både över mina egna och Edvins :o)

Gårdagen tillbringade vi i soffan, vi kollade på det mesta som gick på TV:n bäst var Astrid Lindgrens jul, ni vet en lite julsnutt från varje film hon gjort :o) Efter att Edvin skuttat i säng så kollade jag och Älsklingen på någon film som jag inte kan stava till och som jag inte orkar leta reda på just nu :p riktigt hemma mys dag men inga måsten och bara vara hela familjen, GULD!

Idag var det jobb som gällde började 9 eftersom mellandagsrea började idag så det var en massa förberedelser och grejer och sen öppnade vi och jag jobbade hela dagen ända till 17 längesen jag körde en sånt långt pass men det gick snabbt och jag är fortfarande mer nöjd över att vara bakom disken än framför... Jag är inget stort fan av reor jag... Kan nog ha att göra med jobbet :p Men jag kommer säkerligen ta mig en runda på stan nästa vecka ändå :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar