31 dec. 2009

Idag blir det doktor!

Feber, feber, feber och lite mer feber. Idag blir det till att åka till doktorn har fått tid klockan 15 så det är ett tag kvar, ska gå över till farmor en sväng vid 13 tiden och gratta på 75-årsdagen och träffa släkten på den sidan som man sällan träffar, ska bli nice!

Själv så vaknade jag med en hejdundradens huvudvärk vilket inte alltid är så skoj, hatar att vakna med det men det gick över efter lite ipren och en stunds X-tra vila. Annars så känner jag mig väldigt peppad inför nästa år, har klarat mitt delmål jag hade satt upp och hoppas på att klara resten nu med :o) Har ju kommit halvvägs o lite till :o)

Nästa år kommer jag börja jobba med börjar en mjukstart och kommer jobba i 2 månader och sen vara ledig i 2 månader innan Edvin börjar dagis... Edvin är alltså inte liten längre!

GOTT NYTT ÅR!

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar