20 dec. 2009

Perfekt!



Igår firade vi jul hos pappa, jättetrevligt gó mat och dryck som alltid, champagne I love! Edvin tjuvstartade med paketöppningen så fort han fick syn på högen :o) så han tog lite i taget men precis innan efterrätten så hann han med att få bort allt papper och han va så glad! Älsklingen fick bygga ihop med en gång! Ni kanske ser på bilderna vad det var för någe, ett fischer price garage och han har lekt med det hela dagen :o) Dessutom fick han en liten slant in på kontot som min far har till han och av min farfar och farmor fick han HELA 5000 KRONOR, min farfar och farmor är bäst, jag fick nämligen också det! :p Av pappa fick vi en ny digitalkamera, en turkos jättefin :o) och så fick vi voddler invite så nu blir det filmtittande!

Idag har vi varit på Elgiganten och köpt en minneskort till kameran, lillebror fixade ett bra och billigt, tackar, tackar, det är helt otroligt vad dom lägger på, på priset på såna saker. Sen var vi och handlade lite och körde kring en sväng eftersom Edvin somnade. Sen har det varit en massa köttbulle rullande på kvällen och lite bakning, nu är det bara en grej kvar att baka till jobbet :o)

Imorgon så ska vi iväg till BVC så att Edvin får sin sista svininfluensaspruta, ska bli skönt att ha det gjort så behöver vi inte tänka så mycket mer på det ska eventuellt träffa Ida med vore skojigt! På tisdag ska det sista bakas och jag ska hem till farmor min!

KramsKrams

1 kommentar: