15 dec. 2009

Lite nere då!


Lyckades hålla Edvin vaken en stund när vi var ute iallafall och det verkade som om han gillade det lite med :o) Det ända jobbig var att ha skor på sig. Efter en tur i pulkan och en sväng i backen så drack vi lite varm oboy och sen somnade han sött i vagnen och vi tog en liten X-tra sväng så han fick sova lite ute. Sen bar det av hemåt för slappning och matlagning.

Upptäckte för en stund sen att stenen i min förlovningsring saknas den måste ha försvunnit under dagen, man ser den ju alltid när man sätter på sig vantar och smörjer in händerna men så när jag höll på med vällingen till Goaste så var den huxflux borta och det är ju inte direkt någon idé att leta heller blir så ledsen dessutom upptäckte jag förra måndagen att jag hade tappat armbandet jag fick av syster med... Just nu känns December som en hemsk månad! Hoppas det vänder snart iallafall mailade butiken där jag köpt ringarna ifrån och frågade om det går på garantin för det bör det ju göra men man kanske måste skicka tillbaka den jag har här och så men då får det vara så, för en ny vill jag ha och en med en sten i! Jag som tycker att jag varit så försiktig, tagit av mig den varje gång jag smörjt händerna och så ju.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar