16 dec. 2009

Röjt!

Edvin har vägrat sova mer idag han sov bara en sväng vid 10 tiden, men han har ätit en hel portion med potatismos till lunch och jag hoppas han äter lika mycket till middag och sen en flaska välling innan nattning så kanske han sover hela natten :o)

Har hunnit med att plocka undan lite iallafall så det är någelunda städat när mammsingen kommer hit och ska barnvakta men nu röjer Edvin ut lite mer grejer, kul! Nja!

Har fortfarande inte fått någe svar på mailet jag får väl ringa dom om jag inte får något svar och nu när jag skrev det kom jag på att jag måste ringa vårdcentralen med och boka tid till läkare för mig, tänkte ta tag i att ta bort några leverfläckar jag har som jag har tänkt så många gånger att jag ska ta bort men så blir det aldrig av... Nu ska det göras!

Imorgon ska jag baka julgodis med syster, mycke sånt nu i helgen ska jag försöka hinna med att göra köttbullar till julafton och på måndag eller tisdag ska jag slå ihop en sak till jobbet :o) Tur att man tycker det är kul att baka och laga mat!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar