5 dec. 2009

:D

Idag är det lördag, undra vad som ska hittas på, det borde röjas och städas ordentligt hemma men har verkligen ingen lust till det får se hur jag känner sen... Tror det blir en sväng till svärfar med familj kanske om dom är friska nu där har sjukdomarna gått runt runt i drygt 4 veckor nu hua säger jag bara till det! Ikväll blir det iallafall en sväng till familjen Larsson :o)

Igår var jag, Edvin och Systern och hälsade på Ida o Vilda, sötnosen väldigt tyst och verkade väldigt nöjd! Hade köpt med mig finaste skjortklännignen från jobbet i blått :o) Ida är ju inte så rosa så hon blev jätteglad och det blev nog Fritz med Idas kommentar "-Älskling det är INGET rosa det är blått" :o) Jag ville ju ge något som jag vill att dom tycker om att sätta på henne och inget som dom känner sig tvingade att använda för att dom fått det, hänger ni med!?

På kvällen var vi hem till mamma och käkade mat och så, Edvin fick fräckaste skinnjackan, lite stor bara men han kan ha den i vår eller kanske till hösten :p fin iallafall. Kollade på Idol men åkte hem när det var nyheter eftersom Edvin var tröttare än tröttast då och han somnade på en gång när vi kom hem :o)!

HEJA CALLE! :D

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar