1 dec. 2009

Det kommer bli en bra tisdag!

Jag har på känn att det kommer bli en bra tisdag idag :o)

Det ända jobbiga är att Edvin sover så oroligt han vaknar ungefär 3 ggr på natten eller en sent på kvällen och sen 2 ggr på natten sådär runt 2 och sen runt 4-halv 5 tiden detta har han gjort i några nätter nu så igår kväll när han vakande sina sent på kvällen sväng som förövrigt var strax innan 10 igår så sent var det inte så gav jag honom en liten panodil och det verkar ha hjälpt en stund för han har bara vaknat 1 gång i natt så det är som vanligt tror det kan vara så att han har lite ont i snoppen eller så är det hans nya tand som spökar eller helt enkelt både och!

Trots panodilförsöket så har jag själv sovit dåligt sov bra i början men vaknade sen och hade svårt att somna om, men jag får ta igen det inatt helt enkelt eller så sover jag en sväng med Edvin nu på förmiddagen innan vi ska iväg till IKEA och lunchdejta med MysJenny som jobbar långdag och har en hel timmes lunch :o) Ska även inhandla lite tilltänkta julklappar tror jag.

Jag har till och med så här på morgonkvisten redan hunnit med min första maskin med tvätt :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar