3 dec. 2009

Ännu Mer Pain

Jag har fortfarande ont men nu har det liksom flyttat sig neråt benen istället, hua!

Har sovit sjuk bra inatt iallafall tills klockan visade på 02.30 typ, Edvin hade ju inte vaknat ännu och jag blev nervös och var tvungen att göra lite välling och sen väcka honom för att kolla om han levde och det är klart att han gjorde det men han verkade sova skönt men han slukade välling och fortsatte glatt att sova :o) Efter det hade jag svårt att somna, JAG TÄNKER FÖR MYCKET som min kära sambo säger och egentligen så det ju inget viktigt att tänka på men ibland så blir det så ändå. Lyckade somnade någon gång iallafall och vaknade runt 5.30 tiden av Edvin lät men min ena fot hade somnat så jag var tvungen att väcka den först :p innan jag kunde ta lillfisen och gissa, han hann somna om än en gång och nästa gång jag vart väckt så var det utan älsklingen kom hem och frågade om inte jag skulle gå upp, och då var klockan halv 8 och snutten sov fortfarande så jag låg kvar och läste tidningen i sängen... LYX! Dessutom så hörde vi hur Edvin började vakna genom att ligga och prata och så och det är mycket mysigare än skrik :o) min lilla pratkvarn det där!

Idag kommer äntligen mammsen hem :o) har ju inte sett henne på nästa 3 veckor för mycket om jag får säga det själv, hoppas bara dom kommer itid och kan landa som dom ska känns som om det kan komma bli försenat med tanke på dimman som är ute nu... Annars idag så ska vi ta det lite lugnt nu fram till lunch och sen blir det en tur till stan för en lunchdejt med Cilla och kanske lite julklappsshopping, men vad köper man till en 2:åring?

KramsKrams

1 kommentar:

  1. Spontant: pussel, duplo, playdough, maxipärlor (större variant av såna där som man själv pärlade med som lite)

    //Hon som läser och aldrig kommenterar..

    SvaraRadera