28 dec. 2009

Snart!

Om en vecka börjar jag jobba som vanligt igen eller egentligen så gör jag ju det redan i helgen men på måndag är det den första jobb vardagen för mig, känns skönt och kul men samtidigt så känner jag mig lite lätt förvirrad men vi får hoppas på att det försvinner snabbt! :o)

Just nu sover Edvin middag han har ju börjat med att bara sova 1 gång per dag vilket är rätt så skönt och vilan infaller ungefär samma tid varje dag med. Natten var och i och för sig jobbig han vaknade 3 gånger och den 3:dje gången var vid 5 tiden och då var han till och med vaken till 6 för att sen sova till kvart i 9 så det blev ganska så okej ändå.

Igår kom Ida och lilla Vilda förbi en sväng mycket mysigt och Edvin studerade och iakttog mycket han blev lite och med lite sotis när Älsklingen höll i Vilda en stund :o)

KramsKrams

Inget händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar