11 dec. 2009

Energi Energi!

Jag undrar vart min lilla kille får all sin energi ifrån!? Igår sov han max 1 timme totalt under hela dagen och vägrade sova när det var sovdax på kvällen dessutom så tyckte han att det var morgon redan vid kvart över 6 imorse själv är jag död efter en natt med dålig sömn.

Tog svinssprutan, kändes ingenting stramar lite i armen bara och så vaknade jag i natt av att det gjorde lite ont med fast det kan ju ha att göra med att jag hade legat på armen hela natten med :p

Fredag idag då och inga planer så långt ögat når, känner inte för att ta mig iväg någonstans heller är trött på att alltid vara den som måste ta mig någonstans iallafall idag kanske blir det en promenad till stan för att hämta ut mina nya p-piller som äntligen har kommit, det är i och för sig inte akut och kan lika gärna vänta till nästa vecka.

Svammel Svammel. BTW tänk att det är julafton om mindre än 2 veckor och det känns inte för 5 öre och jag tror det har att göra med vädret... Känns inte som vinter!

KramsKrams

2 kommentarer:

  1. Wiie.. de märks att vi är systrar ibland.. Eller alltså jag märkte knappt sprutan. Trodde mamma hade stuckit utanför eller nåt ;p.. men vaknade också inatt av att jag var öm ;P. Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Ja man kan undra var de får energin ifrån.. den e ju helt makalös.. såg på fl att du med fått prematur.. jag fick min gabriel den 29 april 2008 i vecka 25+5

    SvaraRadera