17 dec. 2009

Massa o lite till!







Idag har vi gjort en massa, gick upp tidigt halv 7 var tiden och var mer död än levande kändes det som! Edvin blev dessutom jättetrött vid 8 tiden och vi skulle inte träffa Sofie förens vid 9 tiden så det kändes drygt att bylsa på allt och gå ut då men det gjorde vi, stannade till på ICA och skickade iväg min ring, så nu är jag ringlös och det känns himlans skumt men jag hoppas jag får tillbaka den snart och då hel igen :o)

Sen mötte vi upp Sofie och gick iväg och storhandlade bakasaker till julbaket som ägt rum idag här ovan kan ni se några av våra fina grejer vi gjorde, vi hann med Knäck, Ischocklad med apelsinsmak, Rocky Roads, DagisKola och Pepparkakor, dessutom hann vi med lite middag emellan allt och innan Sofie skulle gå så visade Edvin upp att han kunde gå 3 HELA STEG, mesta han gått hittentills 2 igår och idag 3, hoppas det utökas med 1 varje dag nu och att det tillslut bara blir en massa av farten :o) Min finaste Edvin!

För morgon dagen har vi inge direkta planer ska åka iväg och handla lite på MAXI när Älsklingen kommer hem på morgonen eller när vi vaknat iallafall sen blir det nog bara en lugn dag hemma och kanske en liten promenad :o) Nu väntar sängen och boken!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar