12 apr. 2010

Depp o Pepp!

Dagen började i och för super, Edvin sov till klockan halv 8 och Älsklingen tog honom en sväng innan jag gick upp :o) Sen blev jag lite deppig, jag står och stampar och stampar men efter ett tag kom motivationen tillbaka tror det var solen :o) Så förmiddagen tillbringade vi ute på gården och så en sväng i hammocken på balkongen innan lunch och sen blev det en rask promenad i 90 min medans Edvin sov och sen hade vi lite fruktstund framför TV:n och sen spring i tvättstugan och sen en promenad in till stan för att möta upp Syster vid tåget och kolla in nya stationshuset (mycket fint) sen en promenad hem så det blev 90 minuter till... Tänk vad lite vårsol kan göra :o)

Nu är jag peppad inför imorgon med så jag hoppas på lite sol då med... En promis med Syster från tåget blir det iallafall!

KramsKrams

1 kommentar: