8 apr. 2010

I väntas tider!

Sitter en sväng här medans Edvin för ett par minuter roar sig själv på sitt rum... Håller på att gå igenom ALLA hans MILJONER leksaker tänkte rensa upp lite och ta bort "bebis" sakerna eftersom han ändå inte leker med det längre men jag måste införskaffa lite förvaringskartonger så jag ska nog släppa med mig Älsklingen till IKEA när han gått upp :o)

Hade tänkte gå ut och leka lite i solen men väntar på att hyresvärden ska komma hit och fixa barnspärren på ugnen då Edvin börjat öppna den när den är igång och så slänger han in saker i den och det känns inte sådär superduper bra :o) Men jag hoppas dom kommer snart så vi iallafall kan ta en promenad efter lunchen så Edvin får sova ute :o)

Så idag väntar vi, väntar på att klockan ska bli 3 när Älsklingen går upp och att hyresvärden ska dyka upp när nu det blir det vet man ju aldrig...

KramsKrams

1 kommentar:

  1. haha Edvin har fått efter Stefan dåå :D Han stoppade in min blöta filt i ugnen och satte på.. Den skulle ju torka!! haha

    SvaraRadera