24 apr. 2010

Sova!

Har ju som sagt varit magsjuk, och igår blide sambon magsjuk så lite sådär halvbra fick jag ta mig ann vår lilla virrvelvind som faktiskt var riktigt lugn och samarbetsvillig iallafall på dagen upp klockan 6... somnade runt 7 och när jag skulle sova runt halv 10 tiden vem bestämmer sig för att vakna då då? Jo Edvin såklart och pigg som en mört var han också och jag ville bara sova :p Försökte få han att sova med oss i sängen jag hade ju släckt ner att lampor i lägenheten men han var ute och tassade runt över allt och så kom han in till oss låg 2 min på sängen och sen trampade han vidare igen men till slut så somnade han iallafall och det i sin egna säng... Värre var det för mig, jag låg och vred och vände på mig hela tiden jag tror jag slumrade till vid 3 tiden eller någe men klockan 6 var fullfart här hemma igen och sen iväg till jobbet och nu har den lille precis somnat och jag tänkte också hoppa i säng nu är fruktansvärt trött och ska orkar med morgondagen på jobbet med! :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar