26 apr. 2010

Tjitji!

Där fick jag för mina härligt 12 timmars sömn, Edvin bestämde sig nämligen för att vara vaken mellan ungefär 1 och halv 4 inatt... Pigg var han inte han var mer hysterisk inget hjälpte... Ligga på mig funkade ett tag ligga tätttätt ihop funkade också ett tag låta han gå lite som han vill funkade inte alls fast det var mest det han gjorde ändå... Sen blev det soffhäng och TV, tur att vi numera har massa kanaler att välja mellan :p sen provade jag med välling igen och det gick i och han somnade men vaknade vid 7 tiden ändå men då var han pigg och glad iallafall så det kändes skönt!

Slängde i oss frulle och packade väskan och for iväg på p-möte på jobbet och sen hem igen för lunch och middagsvila, jag unnade mig själv en lur idag samtidigt som den lille HÄRLIGT!

Tänkte att jag snart skulle hoppa i säng, läsa lite och så.

KramsKrams

(Smittig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar