20 apr. 2010

Klippning!

Håller på att tvättar och grejar och så jag ringt det sista viktiga samtalet tror jag iallafall kommer inte på om det var någe mer förutom att jag måste ringa och beställa tid till min frissa men det är inget bråttom just nu tar det nästa vecka eller så för ska ju inte dit förren i Juni sa vi sist!

Snart ska jag ta och fixa i ordning lite lunch till mig och lille det blir rester från gårdagen som vanligt så idag blir det lasagne, super gott om ni frågar mig, jag gör det nästan 2 gånger i månaden men det är ju så enkelt och så går det rätt snabbt med tycker jag!

Senare tänkte vi åkte iväg till frissan så Edvin blir fin i håret han är fin nu med men det skulle behövas jämnas till lite tycker jag, det tycker inte Älsklingen men det ska göras :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar