9 apr. 2010

FREDAG!

Finaste Edvin bestämde sig för att somna tidigt igår, runt 7 blev det men det resulterade i att jag råkade väcka han vid 9 när jag bara skulle kika in på han eftersom han var lite ledsen och sen var han vaken till 11 tror jag han sprang runt en massa och satt och mös i soffan och bara var, men jag kunde ju inte sova då :p Hoppades på att han skulle sova längre imorse men ikke då han vaknade till och med 45 minuter tidigare än vanligt så vi får väl se hur denna dag kommer bli... Middagssovning blir det inte förrens efter lunchen iallafall och sen blir det till att försöka hålla han vaken till minst halv 8 hade jag tänkt...

Edvin har ätit jättebra nu i 1½ vecka men igår var han lite tjorvig kanske var det därför han vaknade och så med, för att han var hungrig!? Han har iallafall inte ätit någon välling på dagtid på dessa veckor vilket är kanon, äter han inte tillräckligt vid lunch eller äter upp melliset ja då får han gått vänta tills middagen serveras eller mellis då...

Berättade ju igår att han lärt sig gå och slänga soppor i sopskåpet, men har glömt säga att sen 2 veckor tillbaka drick ur vanliga glas med, han är jätteduktig... (han får dock nöja sig med plast men ändå :p)

Just nu håller jag på att tvätta igenom all tvätt igen då Älsklingen fick en massa utslag av comfort sköljmedlet... Kul, så det blir väl 3-4 maskiner idag då... men tror nästan att jag får ta den 4:de imorgon eftersom det redan nästa är fullt på klädstrecket... Men lika bra att få det gjort då Älsklingen sover vi ändå är inne till kvällen blir det kanske en sväng till svärfar!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar