15 apr. 2010

Det är skrämmande!

Det första jag fick höra igår morse när jag slog på nyheterna var att det hade vart ett rån, jag undrar vart världen är på väg! Det känns skrämmande att det kom så nära på någevis jag har ju drömt drömmar om det och hoppas verkligen inte det händer oss! Jag hoppas iallafall att alla mår bra trots omständigheterna!

Igår var vi ute mest hela dagen igen på kvällningen så följde till och med Älsklingen med på en promenad och imorse så föreslog han att vi skulle gå en ikväll med efter maten det ni!? :o) Mys säger jag!

har egentligen ingen ork eller lust att ta en promenad just nu men bör göra det eftersom jag måste handla till middagen ikväll och det går ju faktiskt fort att att gå till affären och jag kommer ju vara nöjd efteråt det vet jag :o)

Har krånglat med deklarationen idag så gott jag kunnat, ska dra av för flyttstädet vi hade i gamla lägenheten dumt att inte göra det när man får göra det så att säga men guuud så krångligt det är! Men jag har nog fått ihop det lite sådär nu fattar jag bara inte man ska skicka med allt till ett samma ställe!?

Imorgon kommer finaste flickvännen från storstan på besök ska bli skojiskojs förra gängen blev det inställt eftersom systern var sjuk men nu blir det av och det ska bli så kul att träffas igen och dricka lite vin och ha det skoj!

KramsKrams


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar