16 apr. 2010

Gissa!?

Igår så käkade vi potatis med kassler till middag och till det hade jag gjort en sallad på körsbärstomater, gurka och avokado... Edvin fick som vanligt en stor potatis och en kassler skiva dessutom fick han halva tallriken full med grönsaker, gissa vad som var kvar efter måltiden??? RÄTT, fanns bara lite kassler kvar när vi hade suttit i 40 min... Grönsakerna försvann i ett svep, fört avokadon sen tomaterna och sist gurkan men visst är han en grönsaksälskare... Det har han fått från mamma sin!

Idag ska jag försöka röja här hemma medans lillen håller på med sitt så egentligen så borde jag göra det nu eftersom han lugnt och fint sitter och kollar på lite barntv... Men jag passa på att skriva lite här istället :p Ikväll får vi besök från storstaden, finaste flickvännen i världen kommer på besök :o) Längtat, längtat! Så städa, sova middag och möta upp vid station blir dagsgrejorna och ikväll blir det nog tacomiddiga med massa vin och sen avslutas kvällen genom att vara ute på stan och snurra :o)

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar