18 apr. 2010

Nattskräck?

Vaknade av att Edvin skrek rätt ut inatt, riktigt obehagligt måste jag säga och ännu mer skrek han när jag tog upp han så jag vet inte om han fortfarande sov alltså så kallad nattskräck men läste just lite om det och det brukar inte komma fören i 2-3 års åldern så det kanske bara var en dröm trots allt... Vägrade somna om gjorde han iallafall så vi var vakna i 2 timmar och kollade på djur poliserna i USA, hemskt folk det finns hur kan man behandla oskylda djur på det där viset?

Idag har vi varit och träffat familjer från föräldragruppen, 4 av 7 var det lite tråkigt att alla inte var med men det var kul att se dom som var där, alla har ju blivit så stora :o) Och om 2 veckor är det som sagt dax för inskolningen... Så nu blir det mys, bus och lek i massor hoppas vädret fortsätter vara fint så vi kan vara ute och härja en del med Edvin har precis insett att rutschkana faktiskt är roligt!

Senare på kvällningen var vi hem till mamma och Edvin fick en massa fint som hon köpt, massa tröjor och mjukisar som han kan ha p dagis och så fick han en jättefin rim och ramsbok med CD av min moster så den ska vi lyssna på någon dag med :o)

Tänkte att jag skulle försöka fixa kartonger från IKEA med så ska jag rensa bland alla hans kläder och fixa i ordning lite med Stl och så, så man vet vad som ligger var och så!

Tänkte snart hoppa i säng eftersom det blev en lite jobb inatt dessutom går det inget bra på TV och Älsklingen har åkt iväg för att jobba!

Så godnatt på er!
KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar