22 apr. 2010

Illa!

Härligt det är att vakna med magsjuka, har aldrig i mitt liv varit det förut men nu tillhör jag helt enkelt den kategorin och hemskt är det! Kanske inte magsjuk som i magsjuk tror snarare på kycklingen vi åt igår så nu tänker jag inte äta det på ett bra tag vill jag lova... Har fortfarande inte fått i mig något förutom ett glas vatten och ett glas cola och det känns som om jag ska vänta ett tag till men jag mår bra mycket bättre än på förmiddagen iallafall, nu kan jag sitta upp! Hoppas iallafall på att Edvin slipper och det verkar som det med!

Tur att Älsklingen jobbade dag igår och har sovit hela natten... Så nu får han vabba inatt eftersom han inte sovit någe och jag mår som sagt fortfarande inte så bra, fan va snabbt man blir svag... men en rejäl bantningskur var det kanske :p

Hoppas ni andra mår bättre än mig!

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar