19 apr. 2010

SolSol!

På förmiddagen idag blir det inne dag, har en del att göra... Ringa massa samtal, mail att skriva och så borde jag fixa deklarationen har ju skickat in den delen man skulle göra det med och nu måste jag deklarera som man brukar men jag gör nog det ikväll när lillen sover så bråttom är det ju inte.

Nu blev helt plötsligt samtalen klara men jag måste ringa ett nytt men tror inte jag kan göra det förren imorgon måste kolla upp det, nej den teletiden tog slut precis just nu så då får jag ringa imorgon helt enkelt inte mer med det!

Solen skiner från en klarblå himmel undra om jag ska sätta sig en stund på balkongen, känns lite onödigt att bylsa på Edvin en massa kläder för att vara ute i 10 min, då är det bättre med balkongen så tar vi parken efter middagsluren!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar