28 apr. 2010

Ny Garderob!

Var iväg till lekparken i parken bakom pizzerian idag, Edvin älskar den lekparken... Idag var det en hel dagisgrupp där men miljoner barn kändes det som som sprang överallt hela tiden och Edvin ville ju inte vara sämre än dom stora barnen så han satte efter dom såklart :o) Min sötnos! Rutschkanan var riktigt kul men han kan ju inte klättra upp själv ännu så man får hela tiden lyfta upp han vilket i sig är lite jobbigt men vad gör man inte!? Han tröttade ju efter 2 vänder och spränga en sväng för att sen åka 2 till och så höll det på i 1 timme :o) På slutet kom ännu en dagisgrupp tror det var större barn än det första verkade som det och dom tog beslag på HELA leksaks båten så ingen fick klättra eller komma upp och åka kana och tror ni fröknarna bryr sig!? O nej dom bara står där och ler och ser så checka ut... Edvin hade ändå redan tröttnat vid det laget så då gick vi hem och åt lunch istället!

Sen tog vi oss en sväng ner på stan när Edvin skulle sova shoppade en helt ny sommargarderob, 2 par linnen, 3 t-shirts, 2 shorts och en sjal allt för lite drygt 500 Kronor... Kanske borde tillägga att det var till den lille kille i huset :o) och inte mig själv, jag som verkligen behöver nya byxor men jag vet inte vad det är jag vill ha så det får vänta ett tag till!

Ikväll ska vi iväg till IKEA och inhandla förvaring och rullgardin till den lilles rum... Blir middag där med så jag längtar lite :p

KramsKrams

1 kommentar:

  1. jag shoppade alldeles för mycket åt mig själv i måndags... men kul var det! :) hoppas du hittar ett par fina byxor åt dig själv snart, det är du lätt värd! :) kramar

    SvaraRadera