6 maj 2010

Dagens inskolning!

Heja, heja, det går bra det här :o) Det ända jobbiga är att han inte har någon ro att sitta still när alla andra barn gör det som tex, vid fruktstunden och lunchen... Idag klarade han dock lunchen lite bättre än igår men jag hoppas att det löser sig med tiden just nu är allt fortfarande så nytt och det är ju så mycket människor, alla barn och alla vuxna! Han är nog lite som mig, hatar att ha publik när vi ska äta! Idag skulle vi visa fröknarna rutiner vid vilan och det gick bra Edvin somnar ju så bra i sin vagn om man gungar på den istället för att rulla den fram och tillbaka. Imorgon får nog fröken göra det eftersom jag ska äta lunch där!

Även idag sov Edvin 2 timmar han somnade ju utanför dagis och då passade jag på att gå hem eftersom han ändå skulle sova ett bra tag till... Så när jag kom hem så unnade jag mig själv en tupplur på soffan med :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar