18 maj 2010

Härlig dag...

Eller inte...

Jo tjena att Edvin mådde bättre och åt bättre... Visst han fick nästa i sig hela flaskan med välling imorse men lagom till frukost kom allt upp igen, Edvins allra första spya och jag fick torka min allra första spya (Edvin kräktes aldrig som spädis) Men sen var det fullrulle igen och han drack som tusan och med det kom ut bakvägen efter ett tag... Hualigen... Sen vräkte han i sig pyttipanna som han fick till lunch och massa dricka till det sen somnade han som en stock.

Jag åkte iväg till jobbet... Eller skulle iallafall det bilen stannade mitt på gamla E4:an hipphipp hurra... Älsklingen sover och när han sover så sover han... Så lite panikartat ringer jag Perry som kommer och räddar mig och kör mig till jobbet där jag dyker upp precis i tid! Jobbet gick fort, var en del att göra, både på golvet och bakom kassan är helt slut nu och ska snart hoppa till kojs.

Edvin har varit relativt pigg idag förutom att det mesta han får i sig kommer ut som vatten efter ett tag... Imorgon får det bli till att ringa VC om det inte är bättre... Ska jobba med är det tänkt får se hur Älsklingen mår och känner när han kommer hem imorgonbitti. Och så får vi naturligtvis se hur Edvin mår också.

Förövrigt så vill jag tipsa om en bok som heter När blodsband brister, skitbra men hemsk bok! Jag kan knappt lägga den ifrån mig fast tårarna rinner.

Godnatt och Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar