11 maj 2010

Praktsnuva

Som från ingenstans är jag jättesnuvig och lite irriterad i ögonen... Trodde först jag hade en förkylning på G men nu börjar jag undra om det inte kan vara någe ute som jag reagerar på eftersom jag överlag mår bra och det är inte så att näsan rinner utan den är bara täpt!

Idag har det fungerar så bra på dagis, hade ju tänk gå hem idag men jag blev kvar ändå, är så trevligt att sitta och prata med andra föräldrar och dessutom får man ju ansikten på alla och det är ju alltid kul att veta vem som hör till vilket barn... Såg iallafall inte skymten av Edvin på hela dagen och när det var dax att gå hem var han jätteglad att se mig men dock mindre glad över att behöva gå hem :o) Han har ätit kanonbra och fröken sa att han verkar gilla potatis och så är det ju fick Edvin bestämma skulle vi bara äta potatis, jämt! Han somnade med en gång också så det känns ju tryggt. Imorgon ska jag bara gå och lämna han och sen åka ner på stan en sväng och bruncha med Jenny :o)

Sammanfattning: DET KÄNNS JÄTTEJÄTTEBRA!

KramsKrams

1 kommentar: