18 maj 2010

Feber borta!

Edvins febern har varit borta sen igår kväll ungefär och jag hoppas den inte komme tillbaka heller... Det är verkligen ögoninflammation mitt hjärta har fått, på morrnarna är det helt igen klibbat och han verkligen hatar det men efter lite rengöring så är det bra igen men det blir inget dagis på hela veckan eftersom det är så smittsamt och man vill ju vara helt säker på att det är borta innan han går dit igen... Så nu håller jag tummarna för att det ska försvinna så han kan gå på dagis på måndag!

Snart ska man iväg och jobba då, jag och Älsklingen ska lösa dom har två dagarna så smidigt som möjligt nu hade vi tänkt, eftersom Edvin inte är riktigt kry så är det ju inte så jobbigt att vara hemma med han just nu, så jag lägger honom innan jag sticker till jobbet idag så får Älsklingen sova lite till och sen får vi se hur vi gör inatt/imorgon!

Idag hoppas jag på att Edvin kommer äta och drick bättre än igår, det har iallafall börjat bra han drack nästan upp hela flaskan med välling... Ska försöka med lite gröt och smörgås om en lite stund med.

Ha en bra dag i solen!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar